Er ging helaas iets fout

Heren
Dames
Vintage
Horlogebandjes
Inspiratie
Nieuw
SALE

Horloges gratis verzonden vanaf €50,-

Wat is de status van mijn reparatie?

Horloge reparatie binnen de garantieperiode

Reparaties onder garantie sturen wij door naar het service center van het merk zelf. Wanneer wij het horloge terug hebben zorgen wij dat het aan u wordt gestuurd. Meer informatie over reparatie onder garantie vindt u hier.
 

Horloge reparatie buiten de garantieperiode

De horlogemakers in ons reparatie-atelier staan voor u klaar. Van kleine reparaties zoals het vervangen van een beschadigd glas tot het reviseren van complete uurwerken. Onze horlogemakers zijn gecertificeerd en repareren horloges van alle merken, waaronder Hamilton, Longines, Rado en andere merken van de Swatch Group.
Wanneer u uw horloge inlevert voor reparatie zal de winkelmedewerker uw wensen met u bespreken. Uw gegevens worden in ons reparatie-systeem ingevoerd en u krijgt een registratienummer mee. U wordt automatisch via e-mail of SMS geïnformeerd over de status van de reparatie en wanneer uw horloge gereed is om door u te worden opgehaald.

Wat kost de reparatie?

Wanneer de winkelmedewerker niet direct kan vaststellen wat de kosten van de reparatie zullen zijn wordt uw horloge ingenomen voor een controle en prijsopgave. Deze controle kost € 15, die in mindering wordt gebracht op de uiteindelijke kosten van de reparatie. 

Reparaties met verwachte kosten lager dan € 50 worden (tenzij anders afgesproken) direct - zonder bericht vooraf - uitgevoerd. 
U wordt automatisch via e-mail of SMS geïnformeerd over de status van de reparatie en wanneer uw horloge gereed is om door u te worden opgehaald.
 

Hoe lang duurt een reparatie?

Batterij-service: ca. 1 week, met uitzondering van horloges die alleen door de fabrikant mogen worden geopend (bijvoorbeeld Citizen Promaster): 4-7 weken.
Kleine reparaties (bijv. bandwisseling / aanpassing, losse kristallen / indexen lijmen, calibratie): ongeveer 1 week.
Grote reparaties: 4-7 weken.
U wordt automatisch (via e-mail of sms) op de hoogte gebracht van de status van uw reparatie.