Alle typen horloges
Horlogekleuren
Horlogebandjes
Merken
Soorten horlogebanden
Apple watch
Alle horlogemerken
Alle typen horloges
Horlogekleuren
Horlogebandjes
Merken
Typen
Apple watch
Prijsklassen
Soorten kinderhorloges
Vintage
Tweedekans
Populaire horlogebatterijen
Populaire gereedschappen
Cadeau tips
Kennis & weetjes
Tweedekans
Bij Horloge.nl doen we ons uiterste best om u een fijne winkelervaring te bieden. Mocht u desondanks - om wat voor reden dan ook - niet volledig tevreden zijn met het door u gekozen en gekochte product, dan kunt u dat in Nederland en België binnen 60 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. U kunt het product retourneren tegen een gereduceerd tarief van €0,99.
Wilt u het horloge retourneren om het te laten repareren? Kies de situatie die van toepassing is om de juiste instructies te vinden. Wij kijken ernaar uit om u zo snel mogelijk te herenigen met uw gerepareerde horloge!
De keuze voor de heenzending bepaalt ons retourbeleid en de bijbehorende kosten.
DHL-zendingen
We bieden een DHL-retour label aan tegen een gereduceerd tarief van € 12,99. U kunt een retourlabel aanvragen op de pagina "mijn bestelling". De retourkosten worden in mindering gebracht op de terugbetaling van uw bestelling.
Andere verzendpartners (Maersk, DHL Express)
Helaas bieden we momenteel geen retour labels aan van deze verzendpartners. U kunt zelf kiezen met welke verzendpartner u uw pakket aan ons retourneert. U bent verantwoordelijk voor de retourkosten.
We vragen u vriendelijk om de volgende voorwaarden in acht te nemen bij je retourzending:
*Meer informatie over het retouretiket vind u hieronder. Hier vind u ook meer informatie over de CN22 en CN23 formulieren.".
- De omruiling vindt plaats op het moment dat we het product daadwerkelijk retour hebben ontvangen.
- Zodra de retourzending is geaccepteerd en verwerkt, ontvang je het volledige bedrag minus de initiële verzendkosten terug.
- We maken een nieuwe bestelling aan en sturen je handmatig een betaallink voor de omruiling. Er worden niet opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.
- Als we de retourzending niet binnen 14 dagen na de vooraankondiging ontvangen, betalen we je terug op het moment dat je kunt aantonen dat je het product daadwerkelijk naar ons hebt opgestuurd.
- Restitutie vindt plaats via dezelfde betaalmethode die voor de afwikkeling van de bestelling is gebruikt.
-Indien Horloge.nl een fout heeft gemaakt met uw bestelling, neem dan contact op met info@horloge.nl we helpen u graag verder en zullen u voorzien van de juiste retour instructies. Zodra het pakket retour gestuurd is onder onze voorwaarden zullen we initiële verzendkosten en eventuele retourverzendkosten vergoeden.
1. Log in op de ‘Mijn bestelling’ pagina.
2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer “retourneren voor ruilen”.
3. Vul de productcode in van het vervangende product dat u graag wilt ontvangen.
4. Download het douaneformulier CN22 of CN23.
5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
We vragen u vriendelijk om de volgende voorwaarden in acht te nemen bij je retourzending:
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Indien u bij HWG heeft gekocht, dient u de originele HWG-factuur of uw originele bestelnummer bij te voegen.
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product maakt onze gecertificeerde horlogemaker een prijsopgave.
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren.
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge.
3. Voeg de originele HWG-factuur of uw originele ordernummer toe.
4. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap
6. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
7. Bewaar het verzendbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren.
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Voeg de geldige, gestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge.
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic. 4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
6. Bewaar het verzendbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht).
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier
1. Log in op de pagina 'Mijn bestelling'
2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer “retourneren voor reparatie”.
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
4. Download het douaneformulier CN22 of CN23.
5. Voeg een (gedetailleerde) omschrijving toe van het defect aan uw horloge.
6. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 7. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postkantoor.
8. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Aanvullende instructies en informatie
- Bij een reparatie onder garantie hoeft u het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht). - Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.
*Meer informatie over het retouretiket vind u hieronder. Hier vind u ook meer informatie over de CN22 en CN23 formulieren.".
We vragen u vriendelijk om de volgende voorwaarden in acht te nemen bij je retourzending:
Retour labels kunnen worden aangemaakt voor bestellingen die met DHL Express worden verzonden. We werken eraan om in de toekomst voor elke verzendpartner een label te kunnen aanbieden. Helaas is dit nog niet mogelijk. Als wij geen retouretiket leveren, bent u zelf verantwoordelijk voor het verkrijgen van het retouretiket. Wij adviseren de goedkoopste traceerbare verzendmethode te gebruiken.
Regio | Uitgaande vervoerder | Retour vervoerder | Kosten retourzending |
Buiten EU + VK | DHL Express | DHL Express | € 12,95 |
De CN23- en CN22-formulieren zijn verplichte douaneaangiften voor retourzendingen buiten de EU en het Verenigd Koninkrijk. Deze formulieren voorzien de douaneautoriteiten van essentiële gegevens over de inhoud, de waarde en het doel van de zending. Je kunt het vereiste formulier downloaden in het gedeelte "Mijn bestelling". Zorg ervoor dat u het volledig invult, zodat je retourzending zonder vertraging wordt verwerkt.
Regio | Waarde | CN22 | CN23 |
Binnen de EU | Alle | Geen | Nee |
Buiten EU (incl. VK) | Tot € 425 | Ja | Nee |
Buiten EU | Meer dan € 425 | Nee | Ja |
1. Log in op de ‘Mijn bestelling’ pagina.
2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer “retourneren voor ruilen”.
3. Vul de productcode in van het vervangende product dat u graag wilt ontvangen.
4. Download het douaneformulier CN22 of CN23.
5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
- De omruiling vindt plaats op het moment dat we het product daadwerkelijk retour hebben ontvangen.
- Zodra de retourzending is geaccepteerd en verwerkt, ontvang je het volledige bedrag minus de initiële verzendkosten terug.
- We maken een nieuwe bestelling aan en sturen je handmatig een betaallink voor de omruiling. Er worden niet opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.
- Als we de retourzending niet binnen 14 dagen na de vooraankondiging ontvangen, betalen we je terug op het moment dat je kunt aantonen dat je het product daadwerkelijk naar ons hebt opgestuurd.
- Restitutie vindt plaats via dezelfde betaalmethode die voor de afwikkeling van de bestelling is gebruikt.
-Indien Horloge.nl een fout heeft gemaakt met uw bestelling, neem dan contact op met info@horloge.nl we helpen u graag verder en zullen u voorzien van de juiste retour instructies. Zodra het pakket retour gestuurd is onder onze voorwaarden zullen we initiële verzendkosten en eventuele retourverzendkosten vergoeden.
1. Log in op de pagina 'Mijn bestelling'
2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer “retourneren voor reparatie”.
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
4. Download het douaneformulier CN22 of CN23.
5. Voeg een (gedetailleerde) omschrijving toe van het defect aan uw horloge.
6. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 7. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postkantoor.
8. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Aanvullende instructies en informatie
- Bij een reparatie onder garantie hoeft u het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht). - Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Voeg de geldige, gestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge.
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic. 4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
6. Bewaar het verzendbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht).
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge.
3. Voeg de originele HWG-factuur of uw originele ordernummer toe.
4. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap
6. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
7. Bewaar het verzendbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren.
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Indien u bij HWG heeft gekocht, dient u de originele HWG-factuur of uw originele bestelnummer bij te voegen.
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product maakt onze gecertificeerde horlogemaker een prijsopgave.
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren.
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier
Horloge.nl maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we je toestemming nodig.
De noodzakelijke cookies en anonieme statistieken zijn altijd automatisch actief; als je op "accepteer alle cookies" klikt, accepteer je ook de optionele cookies. Wanneer je zelf wilt kiezen welke cookies je aanzet, klik je op “cookie instellingen”.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we je toestemming nodig.