Er ging helaas iets fout

Heren
Dames
Vintage
Horlogebandjes
Inspiratie
Nieuw
SALE

Horloges gratis verzonden vanaf €50,-
FAQ Banner

Welkom op onze contactpagina!

Bij Horloge.nl begrijpen we dat het kopen van een horloge een bijzondere ervaring is die persoonlijke aandacht voor detail en deskundige begeleiding vereist. Daarom hebben wij een team opgericht met uitsluitend gecertificeerde  horlogespecialisten die u heel graag ondersteunen. Wij bieden u verschillende manieren om contact met ons op te nemen. Heeft u een vraag, een opmerking, een (speciaal) verzoek of een klacht? Bij ons team bent u in goede handen. Bekijk hieronder alle mogelijkheden, en kies uw favoriete manier om ondersteund te worden.
 

Openingstijden Klantenservice

Maandag10.00-14.00 en 15:00-18:00
Dinsdag10.00-14.00 en 15:00-18:00
Woensdag10.00-14.00 en 15:00-18:00
Donderdag10.00-14.00 en 15:00-18:00
Vrijdag10.00-14.00 en 15:00-18:00
Zaterdaggesloten
Zondaggesloten

Bel ons

Horlogeliefhebbers opgelet! Graag deskundig advies bij uw horlogevraag/ aankoop? Aarzel niet om contact op te nemen, wij helpen u met liefde verder.

 +3185 489 2010

Elke maandag t/m vrijdag tussen 10.00-14.00 en 15:00-18:00

Stuur een mailtje

Liever mailen? Stuur ons je vraag/opmerking via het contactformulier onderaan. Onze toegewijde horlogespecialisten staan ​​klaar om je te helpen met je vragen, opmerkingen, verzoeken of klachten. Als je bestanden wilt bijvoegen, kun je ook een mailtje sturen naar info@horloge.nl.

Contactformulier

Winkelafspraak maken

Bij Horloge.nl begrijpen we dat het kopen van een exclusief horloge een bijzondere ervaring is, die persoonlijke aandacht en deskundigheid vereist. Ons afsprakenboekingssysteem is daarom speciaal ontwikkeld om het meeste uit uw winkelbezoek te halen. Reserveer een vrijblijvende afspraak met een van onze specialisten. Zij bieden u graag de gelegenheid om persoonlijk ons assortiment vintage en tweedehands horloges met een waarde van meer dan 500 euro te verkennen. 

 

Afspraak maken videobellen

We begrijpen dat het niet altijd mogelijk is om onze fysieke winkels te bezoeken. Omdat elke klant van Horloge.nl een gepersonaliseerde en unieke ervaring verdient, bieden we onze klanten daarom ook de mogelijkheid om vanuit het comfort van eigen huis, een videogesprek te boeken met één van onze specialisten. Service van de juwelier dus, maar dan bij u thuis!

Heeft u een vraag over het terugsturen van een product?

  • Horloges met metalen armbanden moeten vaak worden aangepast aan je polsmaat. je bij het bestellen van jouw horloge je polsmaat opgeeft, passen wij de armband gratis voor je aan voordat we het horloge naar je toe sturen.

     

  • Volgens de Nederlandse wetgeving dienen wij binnen 14 dagen na terugontvangst van het product een terugbetaling te verwerken, maar wij verwerken de meeste restituties al binnen 5 werkdagen. Nadat we de betalingsopdracht hebben gestuurd naar onze bank- / betalingsdienstaanbieder, is de verwerkingstijd maximaal 72 uur voordat de betaling op je rekening staat. Meer informatie over terugbetalingen vind je hier. Houd er a.u.b. rekening mee dat de verwerkingstijd vanwege seizoensgebonden omstandigheden, zoals de kerstperiode, soms tot 7 werkdagen kan duren.
  • Volgens de Nederlandse wetgeving dienen wij binnen 14 dagen na terugontvangst van het product de terugbetaling verwerken, maar wij verwerken de meeste restituties al binnen 5 werkdagen. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd vanwege seizoensgebonden omstandigheden, zoals de kerstperiode, soms tot 7 werkdagen kan duren.
  • Op de productpagina wordt onder de producten aangegeven of een product wel of niet op voorraad is. 
    De locatie van het product wordt aangegeven op de productpagina als het product niet op voorraad is in ons centrale magazijn, maar bijvoorbeeld in een van onze winkels. Lees verder op onze informatiepagina over voorraadlocatie voor meer informatie.

  • Het ruilen van een product is makkelijk. Log in op de orderservicepagina en volg de stappen rechts op de pagina.
  • Als het product dat je hebt gekocht niet bevalt en je wil het terugsturen voor een terugbetaling of om te ruilen, moet je het complete product dat je heeft ontvangen, inclusief de doos, labels en alle papieren terugsturen. Wanneer bij je bestelling een gratis extra product is meegeleverd, vergeet dan niet ook dit product terug te sturen. Voeg aub het ingevulde retourformulier bij je zending, of geef in een bijgevoegd briefje aan wat je ordernummer is, en of je het product wilt ruilen (en voor welk product) of terugstuurt voor een terugbetaling. Meer informatie en de voorwaarden voor retourzendingen en ruilen vind je hier.
  • Het terugsturen van een product naar HWG is gemakkelijk. Log in op de orderservice pagina op de website en volg de stappen rechts op de pagina.
  • Wanneer u zich buiten de EU bevindt, is er geen gratis retourlabel beschikbaar. Zorg ervoor dat u het aanbevolen CN 22- of CN 23-formulier afdrukt en bevestigt aan de buitenkant van uw retourpakket. Zo kan de douane de inhoud gemakkelijk identificeren en worden vertragingen voorkomen. Mocht je een verkeerd of beschadigd product hebben ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice!

  • Als uw retourlabel alleen het adres van Holland Watch Group weergeeft, betekent dit dat u zich in een land bevindt waarvoor geen gratis retourlabels beschikbaar zijn. Zorg ervoor dat u het pakket terugstuurt naar het adres dat op de retourbon staat.
  • Wanneer je een mooi horloge of horlogebandje hebt gevonden dat je graag zou willen kopen, maar het is niet op voorraad, kan je het product op je verlanglijst zetten. Je wordt doorgestuurd naar een pagina, waar je je naam en e-mailadres kunt achterlaten. Wanneer het product weer op voorraad is, ontvang je een e-mail. Via de link in die mail kun je naar het product gaan en vervolgens beslissen of je het wilt kopen. Lees meer over onze verlanglijst op de volgende informatiepagina.

Heeft u een vraag over verzending?

  • In de winkelwagen kan je zien of verzending naar je land beschikbaar is. Wij verzenden niet naar alle landen in de wereld. Hier zijn twee hoofdredenen voor: - In dit specifieke land hebben we veelvuldig en meerdere gevallen van mailfraude ervaren. - De door jou gekozen verzendmethode is niet beschikbaar in je land. Bekijk hier de complete lijst landen waar wij naartoe verzenden.
  • Als u de optie Standaard Parcel hebt gekozen, is uw bestelling verzonden via de Nederlandse postdienst. Vanaf het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat, heeft het pakket een Nederlands postdienst trackingnummer. Bij aankomst in het land van bezorging wordt aan het pakket een nieuw volgnummer van het lokale postnetwerk toegekend. Vaak zijn deze volgnummers niet gekoppeld, waardoor de tracking verdwijnt. Dit betekent niet dat uw pakket niet wordt geleverd, het betekent gewoon dat het beperkt te volgen is.
  • Ja, dat kan. Ga naar trackyourparcel.eu en log in met uw pakketnummer (ABCxxxxxxx of HWGxxxxxx) en postcode. Op de site wordt dan aangegeven welke koerier is gebruikt en de wat de tracking status van uw pakket is.
  • Buiten Europa moeten pakketten vaak worden ingeklaard door de lokale douane om het postnetwerk binnen te gaan. Dit kan een vertraging van maximaal 3 weken veroorzaken. Gedurende de periode dat uw pakket bij de douaneafdeling is, zijn er geen tracking updates beschikbaar. Helaas kunnen wij dit proces niet beheersen of versnellen.
  • Onze postpartners doen hun best om uw pakket op tijd te leveren. Als de levertijd langer duurt dan op onze website is aangegeven, ga dan naar trackyourparcel.eu om te zien waar uw pakket is.
  • Holland Watch Group is gevestigd in Nederland. Als je buiten de Europese Unie woont, rekenen wij geen Nederlandse belastingen - zoals BTW-  op je bestelling, maar je lokale douanekantoor heeft het recht om invoerrechten, BTW en administratiekosten in rekening te brengen. Niet elk land belast hun burgers en de drempel voor de lasten verschilt per land. Meer informatie over invoerbelasting kan je opvragen bij je lokale Douane/Belastingdienst.